close
تبلیغات در اینترنت
قطع ناگهانی تمرینات خطرناک است

رزمی کده-دهکده بزرگ رزمی

قطع ناگهانی تمرینات خطرناک است

قطع ورزش,قطع یهویی ورزش,جدایی از ورزش,عوارض ورزش نکردن,عوارض قطع تمرین های ورزششی,ورزش نکردن,

قطع ورزش X قطع یهویی ورزش X جدایی از ورزش X عوارض ورزش نکردن X عوارض قطع تمرین های ورزششی X ورزش نکردن

قطع ناگهانی تمرینات خطرناک است

قطع ناگهانی تمرینات خطرناک است 161

همان طور که میدانید ورزش باعث سالم ماندن بدن و تعادل وزن میشودوقتی تمرینات را قطع میکنید ناگهانی تمرینات باعث ایجاد تغییرات فیزیولوژیکی در بدن میگردد  ویک اشتباه رایج میان تمامی ورزشکاران است و اکثرا به دلایل مختلف ورزش را رها میکنند ویا پس از مدت ها به دوران ورزش خود باز میگردند ولی با این تفاوت که خیلی تلاش لازم است تا به روز های قبل باز گردند و حتی ممکن است به روز های قبل بازنگردند.

شمایک خوردروی مسابقه ایی را در نظر بگیرید که در پیست با سرعت در حال حرکت است و یک هو با یک مانع برخورد میکند ویا ترمز میکند و از سرعت وشتاب آن به سرعت کاسته میشود یک شوک بزرگ برای راننده وخودرو ایجاد میشود و خودروهای دیگر سبقت گرفته و او عقب میماند و تا به دور مسابقه باز گردد انرژی زیادی را مصرف میکند و رسیدن مجدد به آن جایگاه کمی طول میکشد

در عضلات باعث کاهش حجم وجریان خون را هم نیز کاهش میدهد این امکان ممکن از طرز 14روز اتفاق بیفتد.

ورزش در ابتدا جریان خون در مغز و قلب را افزایش میدهد که باعث سلامت بیشتر در بدن میشود

ورزش به خوب خوابیدن کمک میکند .شما وقتی که ورزش میکنید احساس سبکی وراحتی را به همراه دارید و از آنجایی که طی تمرینات خسته شده ایید خواب بسیار راحت و سبکی را خواهید داشت

ورزش باعث آرامش اعصاب میگردد آندوفین

 

در واقع با تنفس عمیق پس از انجام تمرینات ورزشی سرعت قلب را کم می‌کنیم و همزمان با آرام شدن و عادی شدن ضربان قلب، تمامی اندام‌های بدن به حالت استراحت و آرامش قبل از تمرین برمی‌گردانیم

 

یکی از اشتباهات رایجی که بیشتر در ورزش‌های همگانی شاهد آن هستیم، قطع ناگهانی ورزش است.

فرد پس از این که تمرینات خوبی را انجام داده به ناگاه ورزش را تمام می‌کند. این حرکت همانند این است که با سرعت خیلی بالایی در حال رانندگی هستید و به ناگاه ترمز کنید، جای خط ترمز به صورت عمیق بر روی جاده می‌ماند. همین اتفاق نیز برای بدن ما پیش می‌آید.

 

هنگامی که یک تمرین سنگین و یا حتی پیاده‌روی و دویدن طولانی مدت انجام داده‌اید، سرعت ضربان قلب افزایش پیدا کرده است، بهترین کار این است که آرام آرام ضربان قلب را به حالت عادی برگردانیم. 

ابتدا باید آرام آرام راه برویم و با انجام دم و بازدم‌های عمیق و یکسان تپش قلب را به شرایط عادی و قبل از ورزش برگردانیم.

 

در واقع با تنفس عمیق پس از انجام تمرینات ورزشی سرعت قلب را کم می‌کنیم و همزمان با آرام شدن و عادی شدن ضربان قلب، تمامی اندام‌های بدن به حالت استراحت و آرامش قبل از تمرین برمی‌گردانیم.

 

As You Know Exercise Makes Your Body Healthy And Balanced When You Stop Exercises Suddenly Exercise Causes Physiological Changes In The Body And It Is A Common Mistake Among All Athletes And Mostly Quit Exercising For Many Reasons Or After Exercising For Long They do come back, but with a lot of effort it takes to get back to the previous days and maybe even back to the previous days.

Imagine a car racing on a track that is moving at a fast pace, with a hoisting or braking, slowing down and speeding too fast. And he stays back and consumes a lot of energy until he returns to the race and it takes a little while to get to that position.

It also reduces the volume and flow of blood in the muscles, which can happen in as little as 14 days.

Exercise initially increases blood flow to the brain and heart, which improves the body's health

Exercise helps you sleep well. When you exercise, you will feel light and comfortable, and since you are tired during exercise, you will have a very comfortable and light sleep.

Exercise calms the nerves endophin

 

In fact, by deep breathing after a workout we slow down the heart rate, and as the heart rate relaxes and normalizes, all organs return to a state of relaxation before exercise.

 

One of the most common mistakes we see in public sports is the sudden cessation of exercise.

After completing a good workout, the person will immediately end the exercise. This is like driving at a very high speed and braking suddenly, instead of the brake lane staying deep on the road. The same thing happens to our bodies.

 

When you've done a heavy workout or even a long walk or run, your heart rate has increased, it's best to slowly get your heart rate back to normal.

We must first walk slowly and return to a normal pre-exercise heart rate with the same exhale and exhale.

 

In fact, by deep breathing after a workout, we slow down the heart rate and, as the heart rate relaxes and normalizes, all organs return to a state of relaxation before exercise.

سفارش طراحی قالب