close
تبلیغات در اینترنت
مكمل طبيعي كاهش دهنده وزن
درخواست فیلم دانلود سریال جدید دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم خارجی
  • آموزش گرفتن هاوقفل و ضربات دفاع شخصی

    آموزش گرفتن هاوقفل و ضربات دفاع شخصی

  • ویدئو آموزش دفاع شخصی خیابانی

    ویدئو آموزش دفاع شخصی خیابانی

  • نهوهی سریع کردن ضربات دست در ورزشهای رزمی

    نهوهی سریع کردن ضربات دست در ورزشهای رزمی

  • ایمنی در ورزش و راه های پیشگیری از صدمات

    ایمنی در ورزش و راه های پیشگیری از صدمات

  • کلیات و معرفی کامل ورزش ووشو

    کلیات و معرفی کامل ورزش ووشو

  • آموزش مقدماتی سلاح تونفا

    آموزش مقدماتی سلاح تونفا

  • اسامی ضربات واصطلاحات ضروری کیک بوکسینگ

    اسامی ضربات واصطلاحات ضروری کیک بوکسینگ

  • آموزش وتمرین کامل دفاع شخصی

    آموزش وتمرین کامل دفاع شخصی

  • 22دقیقه بدنسازی بدون دستگاه ودمبل

    22دقیقه بدنسازی بدون دستگاه ودمبل

  • آموزش بدنسازی تمرینات کل بدن

    آموزش بدنسازی تمرینات کل بدن

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت

توجه

رزمی کده و=.

بسم تعالی لطفاد در صورت هرگونه مشکل از طریق بخش نظرات مارا در جریان قرار دهید.

ورزش برای سلامتی تمامی افراد مفید است اما در صورت زیاده روی وغیر اصولی ممکن است صدمات بسیاری برای تمامی افراد چه آماتور و هم یک فایتر کامل داشته باشد.

امید واریم در کنار خانوادهای محترمتان به دور از هر گونه خطر زندگی شاد وزیبایی داشته باشید.
http://up.razmikade.ir/view/2826724/serch.png http://up.razmikade.ir/view/2826734/master.png http://up.razmikade.ir/view/2826737/post.png
     
مكمل طبيعي كاهش دهنده وزن

 امروزه بسیاری از افراد به دنبال راه هایی برای لاغری هستند و خود را به مشقت می اندازند تا بتوانند لاغر و خوش اندام و به قولی امروزی باشند اگر به دنبال لاغری هستید این پست را بخوانید

روغن ماهی: این روغن که خواص متعددی دارد، تقویت کننده پوست، کاهش دهنده مشکلات قلبی عروقی و کاهش دهنده وزن است.

 

پروتئین: اگرچه پودر پروتئین تأیید شده وزارت بهداشت در اصل برای ورزشکاران تولید شده است، اما از آن جا که باعث کاهش وزن می شود، مردم عادی نیز به مصرف آن رو آورده اند. برای هضم پروتئین به انرژی بالایی نیاز است و این یعنی مصرف آن سوخت و ساز را افزایش می دهد و در نتیجه بدن چربی بیشتری می سوزاند. برای هضم پروتئین نسبت به غذاهای دیگر به انرژی بیشتری نیاز است.

 

بنابراین مصرف پروتئین کمک می کند تا طی روز، کالری بیشتری مصرف کنید.

 

کافئین: مصرف میزان محدود کافئین، باعث تحریک سیستم مرکزی عصبی و بهبود عملکرد قلب، عضله ها و رگ های خون و کاهش وزن می شود. 

 

چای سبز: شکی نیست که روزانه نوشیدن چند فنجان چای سبز باعث کاهش وزن و افزایش چربی سوزی می شود. مصرف چای سبز باعث افزایش کوتاه مدت اما چشمگیر میزان متابولیسم می شود که به چربی سوزی حتی هنگام استراحت می انجامد. 

 

فیبر:برای خیلی از افراد یکی از سخت ترین قسمت های رژیم گرفتن، پرهیز از خوردن مواد غذایی چرب و شیرین است. اما مکمل های فیبر با کند کردن تخلیه معده باعث کاهش اشتها می شود.