close
تبلیغات در اینترنت
حفظ تناسب اندام در زمستان وسرما

رزمی کده-دهکده بزرگ رزمی

حفظ تناسب اندام در زمستان وسرما

فیتنس در سرما,بدنسازی در سرما,تمرین ورزشی در سرما,تمرین ووشو در سرما,ورزش در زمستان,ورزش در برف,ورزش هوازی در برف,ورزش هوازی در زمستان,

فیتنس در سرما X بدنسازی در سرما X تمرین ورزشی در سرما X تمرین ووشو در سرما X ورزش در زمستان X ورزش در برف X ورزش هوازی در برف X ورزش هوازی در زمستان

حفظ تناسب اندام در زمستان وسرما

حفظ تناسب اندام  در زمستان وسرما 21

با نزدیک شدن به فصل سرما و سردشدن هوا در فصل پاییز و زمستان فعالیت های ورزشی بیشتر در مکانهای سقف دار انجام میشود اما در فضای بسته کیفیت تمرین ها کاسته میشود بدن احتیاج به هوای تازه دارد تا از کرختی درآید وبه گفته باشگاه خبرنگاران جوان اجرای تمرین‌های ورزشی در زمستان بیشتر از ورزش کردن در تابستان سبب لاغری و سوزاندن کالری‌های مازاد بدن می‌شود.در زمستان بدن ما یک نوع ماده شیمیایی به نامATLPLتولید میکندکه مسئولیت ذخیره سازی چربی ها در بدن برای مقابله با شرایط آب وهوایی میباشد پس در زمستان اگر فعالیت شما کم شود با عث چاقی نیز میشود.

کارشناسان میگویند زمانی که ضربان قلب بالا برود و فرد دچار سرما خوردگی ویا آنفلانزا نشود آن تمرین و ورزش برای چربی سوزی بسیار موثر است

 

1-طرز لباس پوشیدن

 

در هواي سرد ورزش کردن نکات مثبت نیز دارد ماننداین که سیستم بدن شما، فقط  باید شما را گرم نگه دارد، نیاز مند آن است که کالري بیشتري بسوزاند.و این نکته ای است که خیلی ها به دنبال آن میگردند البته این نکته را فراموش نکنیم که من از هیچ یک از شما در هواي آزاد به این دلیل که    نمیخواهم که بدون لباس در درجه حرارت 12C شروع به دویدن کنید. باید گفت پوشیدن لباسهاي مناسب و گرم در فصل زمستان یک نیاز ضروری برای هر کسی است . سر و پاهای ما، دو عضو مهم هستند که محافظت از آنها یک امر بسیار مهم ودارای اهمیت است. یک جفت جوراب زخیم به پا کنید (ترجیحا از نخهاي طبیعی درست شده باشد تا باعث تعرق بیش از حد نشود) توجه داشته باشید که پوشیدن دو جفت جوراب بر روي هم اصلا کار خوبی نیست زیرا با عث بروز ناهمواری هایی وفرو رفته گی هایی ایجاد کرده ونیز باعث دیر تر جذب شدن عرق پا میشود. در غیر این صورت پاي شما بیش از اندازه عرق کرده و عرق آن سرد میشود که این امر باعث سرد  بیشتر پاهای شما  میگردد. زمانی که جورابهاي مناسب خود را یافتید باید یک جفت کفش مناسب نیز بپوشید. انتخاب کفش مناسب بسیار مهم است هر کفشی انتخاب کردید ، مطمئن شویدکه سایز آن با اندازه پاي شما تناسب دارد. سر، عضوي است که بیشترین میزان گرماي بدن از آن نقطه خارج میگرددبه پس سرخود را به خوبی بپوشانید استفاده از کلاه مناسب فراموش نشود. گوشها هم به سرعت یخ میکنند شما همچنین میتوانید صورت و چشمهاي خود را نیز به وسیله پوششهاي مخصوص صورت و عینکهاي آفتابی بپوشانید.  سایر لباسها را فراموش نکنیدنظیر دستکش، کت وکافشن شلوار. به دنبال لباسهایی باشیدکه گرم بوده و ضد آب و باد باشند و وزن کمی نیز داشته باشند. چنین لباسهایی از شما در مقابل سرما زدگی و ابتلا به بیماري محافظت کرده و ورزش را برایتان لذت بخش تر میکند.

ورزشهاي زمستانی آب کننده چربی

اسکی سراسري

 

به نظر من اسکی یکی از ورزشهاي کاملی است که در جهان وجود دارد. در حین انجام این ورزش شما قسمتهاي مختلف بدن خود را بدون هیچ گونه نیازي به بلند کردن وزنه هاي سنگین به حرکت وا میدارید. زمانی که شما با مهارتهاي اولیه اسکی آشنا شدید، میتوانید به نرمی بر روي برفها سر بخورید و گذشته از مناظر زیبایی که مشاهده میکنید میتوانید از انجام این ورزش نیز لذت ببرید. این ورزش هم ذهن شما را تازه میکند و هم بدنتان را. انجام حرکات کششی قبل از شروع این ورزش قابلیت انعطاف پذیري بدن شما را بیشتر کرده و از بروز آسیب دیدگی نیز جلوگیري میکند. نکتهاي که همیشه باید در ذهن داشته باشید این است که کفشها پایتان را اذیت نکنند؛ شما که نمیخواهید زمانی که در ناکجا آباد هستید و دماي هوا نیز چندین درجه زیر صفر است دچار پا درد هم بشوید.

چند نکته که در مورد اسکی باید در خاطر داشته باشیم :

-که کمی وقت گیر است.

پیدا کردن مکان مناسب بسته به محل زندگی افراد کمی دشوار میباشد.

هزینه تهیه لوازم مورد نیاز آن قدري بالاست.

 

 در هنگام پایین آمدن از سراشیبیها تمام قواي خود را به کار گیرید تا بتوانید بیشترین نتیجه را ببینید. به دلیل سوز و سرماي شدیدي که در هنگام پایین آمدن به سمت شما میوزد، پوشیدن لباس مناسب مطابق با آنچه پیشنهاد کردیم، ضروري است. پیش از شروع هر دور حرکات کششی را انجام دهید. اگر میخواهید در همان دور اول مسابقه دهید باید عضلات آمادهاي داشته باشید که بتوانند به خوبی نسبت به موانع مختلف از خود واکنش نشان دهند. زمانی که شما براي دور دوم خود را آماده میکنید، وقفه ایجاد شده بین دو دور باعث میشود که پاي شما سرد شود، به همین دلیل باید همچنان حرکات کششی را ادامه دهید. در حالی که اسکی در شب در بسیاري از مناطق در حال رواج پیدا کردن است شما دیگر نمیتوانید هیچ بهانهاي براي نرفتن بیاورید، حتی اگر از 9 صبح تا 5 بعد از ظهر مشغول به کار باشید. نکاتی در مورد این ورزش زیاد بودن مسافت براي پیدا کردن مکان مناسب ایستادن در صفهاي طولانی تله، تمرین ورزشی شما را کمتر میکند هزینه بالاي تجهیزات و همینطور بلیطهاي تله دو زمستانی دو یکی از ورزشهاي اولیه و موثر براي سلامت بدن میباشد. مهمترین نکته این است که شما در هر زمان، در هر کجا و بدون نیاز به هرگونه تجهیزاتی میتوانید این کار را انجام دهید. فقط کافی است قوانینی را که در مورد لباس پوشیدن در قسمت بالا برایتان ذکر کریم را اجرا کنید و گرم کردن پیش از ورزش را نیز فراموش نکنید. یکی از دلایلی که من بر روي گرم نگه داشتن بدن تاکید میکنم این است که قرار گرفتن در هواي سرد ریسک ابتلا به بیماري را افزایش میدهد. باید یک جفت کفش مناسب دو داشته باشید و از زانو بند و مچ بندهاي مناسب نیز استفاده کنید تا تعادل و راحتی بیشتري پیدا کنید. ته کفش شما باید میخهاي یخ شکن داشته باشد تا بتوانید از برف و یخ به راحتی گذر کنید.

 

چند نکته در مورد این ورزش:

ریسک سر خوردن و آسیب دیدگی در آن زیاد میباشد.

اگر در شهرهاي شلوغ زندگی میکنید، آلودگی هوا در این زمان زیاد میشود.

به جاي اینکه احساس ناراحتی کنید و کل این فصل را به خواب زمستانی فرو روید،

یکی از این ورزشها را انتخاب کنید و از انجام آن لذت ببرید.

با این کار در حق بدن خود نیز کار بزرگی انجام دادهاید.

اگر هیچ یک از این ورزشها شما را به خود جذب نکرد، میتوانید یکی از موارد زیر را امتحان کنید.

اسنو بورد

کوه پیمایی

پاتیناژ هاکی روي یخ

فوتبال در برف (ورزش تیمی)

ماهیگیري در یخ (بله، البته در زمانی که بخواهید یکی از بازوهایتان را تقویت کنید!)

 

با تشکر از کتاب الکترونیکی مرکز تحقیقات رایانه ایی قائم(اصفهان)

As the cold season approaches and the air cooler in the fall and winter, more activities are done in the indoors, but indoors the quality of the workouts decreases. Winter sports tend to slim down and burn excess body calories rather than summer sports. In winter our body produces a type of chemical called ATLPL that is responsible for storing fats in the body to cope with weather conditions, so in winter if your activity is low It can also be caused by obesity.

Experts say exercise and exercise can be very effective for fat burning when the heartbeat goes up and the person does not get a cold or flu.

 

1. The way you dress

 

Exercise in the cold also has some good things to do, such as keeping your body warm, just needing to burn more calories. And this is what many are looking for, but let's not forget that. That I don't ask any of you in the open air because I don't want to start running at 12C without clothes. Wearing the right warm winter clothes is a must for anyone. Our heads and legs are two important members whose protection is of paramount importance. Wear a pair of socks (preferably made from natural yarns to avoid excessive sweat) Note that wearing two pairs of socks together is not a good thing because they can cause roughness and wear. Venice absorbs sweat more slowly. Otherwise, your feet will sweat too much and the sweat will get cold, which will cause most of your feet to cool. When you find the right socks you should also wear a pair of suitable shoes. Choosing the right shoe is important for any shoe you choose, making sure it fits your foot size. The head is the member that gets the most heat out of the body, so cover your head well. The ears also freeze quickly. You can also cover your face and eyes with face covers and sunglasses. Don't forget about other clothes, including gloves, coats and pants. Look for clothes that are warm and waterproof and lightweight and lightweight. Such clothing protects you from colds and illness and makes your exercise more enjoyable.

Winter sports fat sealer

Global skiing

 

In my opinion, skiing is one of the perfect sports in the world. While doing this exercise, you move different parts of your body without the need to lift heavy weights. Once you have mastered the basic skills of skiing, you can slip on the snow and enjoy the sport in addition to the beautiful scenery you see. This exercise refreshes both your mind and your body. Doing stretching exercises before this exercise increases your body's flexibility and also prevents injury. The thing to keep in mind is that shoes do not bother you; you do not want to be in pain when you are nowhere and with temperatures well below zero.

A few things to keep in mind about skiing:

-This is a bit time consuming.

Finding the right place depending on where you live is a little difficult.

The cost of providing the required supplies is so high.

 

 When you go downhill, use all your strengths to get the most out of it. Due to the severe burns and colds coming down on you, it is essential to wear proper clothing as we have suggested. Perform stretching movements before starting each round. If you want to race in the first round you need to have ready muscles that can respond well to various obstacles. As you prepare for your second round, the gap between the two rounds will cause your feet to cool down, so you should continue stretching. While night skiing is prevalent in many areas, you can no longer have any excuse not to go, even if you work from 9am to 5pm. Tips on the Exercise Getting a great distance to find the right place to stand in the long rows of traps will make your exercise less expensive The high cost of equipment as well as two winter trap tickets are two of the primary and effective exercises for body health. The most important thing is that you can do it anytime, anywhere without the need for any equipment. Just keep in mind the rules about dressing you up above and don't forget to warm up before exercise. One of the reasons I emphasize keeping the body warm is that exposure to cold air increases the risk of getting the disease. You should have a pair of matching shoes, and use the right knee and wrist straps for more balance and comfort. The bottom of your shoe should have ice breakers so you can pass through snow and ice easily.

 

A few tips about this sport:

There is a high risk of slipping and getting injured.

If you live in crowded cities, air pollution will increase at this time.

Instead of feeling uncomfortable and falling asleep this whole season,

Choose one of these exercises and do the following

Enjoy.

You also do a great job right on your body.

If none of these exercises appeal to you, you can try one of the following.

Snowboarding

Mountain climbing

Ice skating hockey

Snow Football (Team Sports)

Ice fishing (Yes, of course, when you want to strengthen one of your arms!)

سفارش طراحی قالب